UNIWERSALNA ŚCIĄGACZKA ZEBRANIOWA
|
Dowolne
zdania z rubryki I należy połączyć z dowolny
zdaniami
z rubryki II, III i IV, a otrzyma się przemówienia na
dowolną okazję.
Ilość możliwych kombinacji wystarczy na 40 godz. Przemówień. |
|
I |
II |
III |
IV |
Koleżanki i koledzy |
realizacja nakreślonych zadań
programowych |
zmusza nas do
prze-analizowania |
istniejących
warunków
administracyjno- finansowych |
Z drugiej strony |
zakres i miejsca szkolenia
kadr |
spełnia istotną rolę W
kształtowaniu |
dalszych kierunków
rozwoju |
Podobnie |
stały wzrost ilości i zakres
naszej
aktywności |
wymaga sprecyzowania i
określania |
systemu powszechnego
uczestnictwa |
Nią zapominajmy jednak, że |
aktualna struktura organizacji |
pomaga w przygotowaniu i
realizacji |
postaw uczestników
wobec
zadań stawianych przez organizację |
W ten sposób |
nowy model działalności
organizacyjnej |
zabezpiecza udział szerokiej
grupie
w kształtowaniu |
nowych propozycji |
Praktyka dnia co dziennego
dowodzi,
że |
dalszy rozwój
różnych form działalności |
spełnia ważne zadania w
wypracowaniu |
kierunków
postępowego
wychowania |
Wagi i znaczenia tych
problemów nie trzeba szerzej udowadniać, ponieważ |
stałe zabezpieczenie
informacyjno-propagandowe naszej działalności |
umożliwia w większym stopniu
tworzenie |
systemu szkolenia kadry
odpowiadającego potrzebom |
Różnorakie i
bogate
doświadczania |
wzmocnienie i rozwijanie
struktur |
powoduje docenianie wagi |
odpowiednich
warunków
aktywizacji |
Troska organizacji, a
szczególnie |
konsultacja z szerokim aktywem |
przedstawia interesującą
próbę sprawdzenia |
modelu rozwoju |
Powyższe założenia ideowe, a
także |
rozpoczęcie powszechnej akcji
kształtowania postaw |
pociąga za sobą proces
wdrażania i
unowocześniania |
form oddziaływania |
Źródło: Gazeta Robotnicza z przełomu
lat 80/90 XXw.(?)
|